10 sept. 2008

CLAROLINE

Sub acest nume frumos nu se ascunde o noua colega, ci o noua PLAFORMA E-LEARNING. Spre deosebire de binecunoscuta Moodle, care a marcat anul scolar precedent (2007-2008), CLAROLINE este disponibila, via internet, atat in sala de clasa, cat si la domiciliu. Structurata, pentru moment, pe trei sectiuni, corespunzatoare cursurilor de Limba franceza (gramatica), Literatura franceza si Civilizatie franceza, destinate in principal elevilor din clasa a X-a E (bilingv, limba franceza), dar si tuturor celor care doresc sa aprofundeze cunostintele de limba franceza, platforma CLAROLINE se doreste a fi un instrument eficient, atat pentru invatare, cat si pentru evaluare. Desi pentru unii se va constituti - probabil - intr-o noua modalitate de teroare cibernetica, platforma CLAROLINE va aduce o armonioasa imbinare a tuturor instrumentelor contemporane de comunicare electronica, sub o singura "umbrela" virtuala. Succes!

-------------------------------------------------------------------------------------
Au-delà de ce beau nom, pas question d'une nouvelle collègue, mais il s'agit d'une nouvelle plateforme e-learning. A la différence de la bien-connue Moodle, qui a marqué l'année scolaire précédente (2007-2008), CLAROLINE est disponible autant dans la salle de classe qu'à la maison ou n'importe où il existe une connexion internet. Structurée, pour l'instant, dans trois grandes sections, correspondant aux cours de Langue française (Grammaire), Littérature française et Civilisation française qui sont destinées principalement aux élèves de la Xe E - bilingue français mais également à tous ceux qui souhaitent approfondir leurs connaissances de français, la plateforme CLAROLINE se veut un instrument efficace, autant pour l'apprentissage que pour l'évaluation. Bien qu'elle ne se constitue pour quelques-uns que dans une nouvelle modalité de "cyber-terreur", la plateforme CLAROLINE apportera une harmonieuse combinaison de tous les instruments contemporaines de communication électronique sous un seul "parapluie" virtuel.

Niciun comentariu: